Pages

søndag den 15. januar 2012

Sjit hvad sker der !!!



http://webshop.falck.com/erhverv/forstehjalpskuffert?gclid=CJi-hqae060CFdAvmAod0Q0iDw

En af de ting der kan være vigtigt er hvis uheldet er ude, er det meget godt at vide hvad man skal gøre, så man ikke bare står og glor og er chokeret :


sådan en kuffert er guld hverd hvis man har sådan en, der findes billigere versioner for exempel i Tiger og andre steder.

Jamen hvad gør man for exempel hvis nogen har fået noget galt i halsen og ikke kan få det væk ???
er der nogen der ved det ?? Kender faktisk en der er død af noget galt i halsen !!
Imens får i lige nogen andre nyttige links...:

Hmmm, jaaaa, hvad jeg nu ved om noget galt i halsen, er kun lidt, men det er jo et rør der er tilstoppet så så vidt jeg ved (må ikke hænge mig op på det er : at man skal prøve at få den mad op igen !! og det gør man ved at " pushe " mildt på maven (trykke kan man også kalde det)...

Jeg tror jeg vil tage mig et kursus et eller andet sted, det sidste er at jeg vil stå og glo ved sådan en tilfælde





Ingen kommentarer:

Send en kommentar