Pages

mandag den 8. april 2019

hjælpsomhed, Hjernevask ?? tro ?? ved for meget ?? sigtelse

Jeg havde en tilfældig oplevelse her forleden, da jeg hørte dørklokken ringe, #ups mener dørtelefonen, jeg troede det var posten og jeg svarede "ja hallo"  !!
fra den enden ende var der en der svarede eller faktisk kunne jeg høre det var 2 : " de tøvede kunne jeg høre i dørtelefonen og jeg blev så endu mere nysgerrig over hvem det var.
Jaaa vi kommer fra  ( de talte Jydsk og var meget meget venlige i deres oplæg af hvem de var, og jeg kunne høre at de var bange over et eller andet. )

Efter den lille pause sagde de så , vi kooom ups "kommer fra ..." "kommunen", nååå det var bare det...ok jeg troede sagde jeg i mig selvb at det var fra "jehovas vidner" eller andet....lignende...hmm
Underlig fornemmelse i maven bagefter, men måske skulle jeg alligevel fortælle det til nogen, min kæreste hart ups har været forskrækket lige siden og siger  " nu må du endelig ikke løbe ind i problemer  med kommunen og psykiatrien ".
Nåå men jeg har så ringet til kommunen og også været der, og sagt hvad er skulæle ups skulle siges der og tror det er i orden der...nu
God aften og nat til jer ...
hilsen fra en Lytter.
PADN



Ingen kommentarer:

Send en kommentar