Pages

søndag den 4. marts 2012

Regina

Jeg tænkte, hmm, hvordan vil en Regina se ud idag, hvis der var sådan en ??. :-P Well jeg har læst i G...oogle at den Spanske Konge fra Barcell:-)ona har været nede I den område og regerede i mange år, og de stakkels piger så så ud fra vinduet når denne konge passerede gaderne " vicoli " med sine krigere armeret til tænderne, mens måske far sad under bordet..da døtrene kiggede nysgærrigt ud af vinduet :-S. Ja hvordan vil en Regina fra Italien se ud idag ?? eller I - taljen som jeg har givet den som Pet-name (nick name). hmm, prøver lige at finde nogen billeder..men jeg forsikrer jer om at lys eller mørkhåret vil ikke være den...målestok jeg bruger, bade i denne tid, var Araberne, vilde med disse lyshårede guldpiger..og tror at de har taget et par stykker med hjem..i den tid...Så hårfarven bliver ikke ...bla bla bla...2 sekunder og jeg googler lige 8-P

her fandt jeg måske en den rare Konge fra Barcellona måske ville bede om " at rette sin " tøj ooooogggg P



har lige et problem : Hvad skal jeg søge efter, lys nej det var jo lige meget, skal det så være 18-årige til 35 eller :-S


Er det i denne retning vi skal ??

eller måske mere " orientalsk " eller.....

Hey hey, hvad siger pigerne i I taljen eller her eller...
hvordan ser en ægte Italiensk " Regina " ud ??

Skal det være en rig kvinde eller skal det være en kasse-dame eller ?? hvor skal ...finde..sådan en O-o " Italiensk Regina " P

Jamne skal vi have en mand før vi har en " Re-gina " Altså skal jeg være en prøveklud... her er jeg : 

 Eller skal hun være født regina ?? eller skal hun være opdraget..til at....Hvad står en " Regina " for...egentlig ??

Dette billede er billede nr 1001, til " memorandom " af 1001 nætter :
Pssst, det er egentlig at på Kongens Nytorv da der var en stooor udstilling om alverdens dyr ### var der også nogen trævægge stillet op ......ooooog på den ene var der så en plakat af en pige..der var klædt lidt ud fra den tid 1001 nætter foregik..og store Peter legede så Kongen der kom hver aften (når jeg havde gået en rundte rundt om statuen) for at få æøøøhhmm høre sin historie..:-).


Denne udsigt er forresten for en meget kendt biograf i KBH. lige ved siden af Kongens have : 


I am tired now, but I will write tomorrow, btw do you like my  windows !!! view Alfred ??   :-) or Azo(o)-freeware...one more thiing, I did not see or hear about any German colony or whateva outside German ?? Are theese exist or do they just integrate in the...culture...well Dansih (danish) colonies does exist ?? and Italian ...










Jamen jeg har stadig ikke fundet ud af hvordan denne " Regina " skal se ud O-o, hmm, men jeg har fundet et billede til :-P

øhhmmm, den kommer lige ud af min telefon, ja ja (ønsketænkning desværre:-)....måske skal hun se sådan ud ??..Ja det er jo også svært at få det sagt, men når man skal passere dette område, ja sååå, skal man jo se tingene igennem 8-) P..reklame til..:



Think it is a good software..not for check, but see if The others are OK...you kan always chance it ..to payed under the trial...period !!!



Opdatering : der eksisterer en Italiensk konge, men han blev nødt til at rejse ud af Italien mange år siden, han lever stadig et eller andet sted, så mon ikke han har en kone /forlovede...Meeen det vil jeg ikke komme nærmere på her...:-)












Ingen kommentarer:

Send en kommentar