Pages

torsdag den 24. oktober 2019

Billige lejligheder til leje hos KAB


Angåeden Lejligheder på Frederiksberg til billig leje



Jeg ved ikke hvad jeg skAL GØRE MEN MANGE AF LEJLIGHEDERNE PÅ BROAGERHUS PÅ FREDERIKSBERG (lige over for KB-Hallen), STÅR FAKTISK UDEN BEBOERE, JA DER ER MØBLER MEN INGEN BEBOER ??

Det skaber utryghed fordi andre interessegrupper vil gerne ind i lejlighederne og bruge dem til andre ting end beboelse.

Jeg Vil gerne klage over til #FrederiksbergKommune da #KAB ikke tager det alvorligt. Jeg har siden 2008 forsøgt på at gøre alle opmærksom på dette problem, men istedet laver #KAB en hjemmeside hvor de forklarer at de bliver brugt til almindelig beboelse og det gør de ikke. Hvor henvender man sig ?? #Folkeregisteret ?? Det er jo sådan at der er rigtig mange står og har brug for en #BilligBolig i #københavn og omegn men kan ikke finde nogen, .....Jeg syntes så at #KABs licens skulle tages fra dem til at udleje disse boliger der står tomme...men møbleret





Ingen kommentarer:

Send en kommentar