Pages

tirsdag den 9. april 2019

Really embaressing but it is true....FILA

Jeg må ærlig indrømme kære alle også italienere, jeg har aldrig hørt om en borgmester i italien der er #Dainese eller sagt på en anden måde er af dobbelt nationalitet. Jeg har heller ikke hørt om en Ambassadør der er dobbelt nationalitet uanset hvilken #Ambassade det er...
Det undrer mig også at #Politiet heller ikke gør noget for at vi får en chance men heller vil have en national dansker ?
Nu syntes jeg det er for meget og syntes jeg vil prøve at vise hvordan det føles at mærket #FILA får #Boomerang effekt.
Her er historien bag mærket #FILA :
Fila er en Italiensk slang ord der bruges til hunde især de hjemløse på gaden der tit er multi...race..
Desværre har dette bredt sig til at Verden er blevet lidt MEGET nazist når man skal have en job så man kan overleve resten af sit liv.
Er du dobbelt nationalitet eller mere, ja så bliver du rent ud sagt nødt til at give afkald på den ene eller flere af dine nationaliteter.....for at komme videre, ogggggg Gud Nåde trøst dig hvis du viser dig med en udlænding på gaden.
Dessssværre har mange udlændinge eller invandrere også rottet sig sammen og hver ganhg vi skal have hjælp for eksempel i en forretning som #HjemogFix eller #Power eller andre ja så bliver voi pænt sat over til at vente på en dansker får de har aftalt indbyrdes at...det går altså ikke at vi taler med dem (Udlændinge eller invandrere med god status i jobfunktion, nej for de har trykket alle hånd med nazismen.
Jeg er træt af at vente så nu tilføjer 2 andre og det er #Amnesty Danmark og #Greenpeace
Jeg har søgt og skrevt til dem allerede fra 1 måned siden startede jeg.
og jeg har intet svar fået fra dem og de svarer ikke telefonen, de har telefonsvarer på hvor de siger at de er til frokost kl 21 om aftenen.
En anden der også blandede i denne #Syreregn er en vis dame der har virkelig fået rigtig god ry som .... Mentor for andre mennesker i form af sjæle-snak. Hende vil jeg tage for sig selv en anden gang.
Jeg tror det er vigtig i denne situation at vi der har haft med 2 eller flere Nationer at gøre, at vi beskytter os selv,så jeg mener at vi SKAL kræve ligeret, vi skal også have ret til at gå med den trøje med mærket FILA, når danskerne siger ikke noget til dem der har disse på, ja så må de da hellere ikke sige noget til os dobbeltnationaliteter, vi er længere tilbage end KVINDEKAMPEN, men andre spiser os bare af med et smil og to hurtige sætninger men egentlig så ved de ikke noget om at være og kan ikke sammenligne sig med os, men spørger tit om vi kan sammenligne os med ham / hende.
fortsættes...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar