Pages

tirsdag den 9. april 2019

Persian

من باید صادقانه به همه عزیزان ایتالیایی اعتراف کنم، من هرگز از شهردار ایتالیا که #Dainese یا در غیر اینصورت گفته می شود از ملیت دوگانه شنیده نمی شود. من از یک سفیر که ملیت دوگانه را داشتم، بدون توجه به اینکه # Ambassada آن است ...
من نیز شگفت زده شدم که #Politiet هیچ کاری انجام نمی دهد تا شانس بگیرد، بلکه یک دنیای ملی باشد؟
حالا فکر میکنم این خیلی زیاد است و من فکر میکنم سعی خواهم کرد نشان دهم چگونه احساس میکنم که برند #FILA اثر #Boomerang را به دست میآورد.
در پشت این نام تجاری #FILA آمده است:
فیلا یک کلمه اسلواکی ایتالیایی است که برای سگ ها به خصوص بی خانمان ها در خیابان ها استفاده می شود که اغلب چند ... نژاد هستند.
متأسفانه این به این واقعیت رسیده است که جهان به شما خیلی نازی ها تبدیل شده است، زمانی که به کار نیاز دارید تا بتوانید بقیه زندگی خود را زنده نگه دارید.
اگر ملیت دوگانه یا بیشتر دارید، باید یکی یا بیشتر از ملیت های خود را رها کنید ..... برای حرکت، oggggg God Grace شما را راحت تر می کند اگر خودتان را با یک خارجی ببینید خیابان.
متأسفانه بسیاری از خارجی ها یا مهاجران هم با هم فاسد شده اند و هر بار که ما باید کمک کنیم، مثلا در یک کسب و کار مانند #HememFix یا # Power یا دیگران بله، به راحتی می توانید صبر کنید تا دنیای خود را به توافق برسانید. بنابراین این بدان معنا نیست که ما با آنها صحبت می کنیم (خارجی ها یا مهاجران با وضعیت خوب در عملکرد شغلی، نه چون آنها با هر دو دست با نازیسم فشرده اند.
من خسته از انتظار هستم حالا 2 نفر دیگر را اضافه کنم و آن # Amnesty Denmark و #Greenpeace است
من از 1 ماه پیش به جستجوی آنها و نوشتن آنها پرداخته ام.
و من از آنها پاسخی ندارم و به تلفن پاسخ نمی دهم، آنها ماشین های پاسخگو را در جایی که آنها می گویند برای 21 شب در شب ناهار هستند.
یکی دیگر که در این # Seyrregn مخلوط شده است یک خانم خاص است که واقعا شهرت واقعا خوب است به عنوان .... مربی برای دیگر مردم در قالب روح صحبت. من او را برای زمان دیگری می گیرم
من فکر می کنم در این وضعیت مهم است که ما با 2 یا بیشتر ملت ها برای انجام این کار از خودمان محافظت کنیم، بنابراین من فکر می کنم که ما باید لگد زده شود، ما باید حق داشته باشیم با پیراهن با مارک FILA وقتی که دانمارک ها به کسانی که اینها را می گویند چیزی نمی گویند، بله، آنها نباید بیشتر به ما ملیت های دوگانه ای بگویند، ما دورتر از CAMP زنان است، اما بعضی دیگر فقط با لبخند و دو جمله سریع ما را می خورند، اما واقعا آنها دوست ندارند و نمیتوانند با ما مقایسه کنند، اما اغلب خواهان این هستیم که بتوانیم خودمان را با او مقایسه کنیم.
ادامه ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar