Pages

tirsdag den 28. februar 2012

med en " Crown " på tværs " Ladyes "

oooooooooppppppsssss :-O, jeg sidder her med en fugl på tværs af hovedet og jeg har prøvet adskillige tricks for at få den fjernet...ref : 3 år

Til alle " Ladyes " Jeg keeeeeeeeeeeeeeeeder mig, der er faktisk ikke mange damer / piger at lave dette internet med og flotte design etcetera, jeg må sige at jeg er skuffet at jeg ikke kan NÅ !!!! jeres opskrifter....til at hjemmerulle en site :-(










Må sige at nogen gange kunne det faktisk være lidt rart at diskutere om det skal VÆRE DOS eller windows commando...















riinng riinng, riinng riinng, 










BTW this is one of my " analog " Paintings
have several...in diff color and windows size etc...show you later ;-)
Materials ?? !!
Søsterne Greene painting-paper & colors
normal plastification









Ingen kommentarer:

Send en kommentar