Pages

mandag den 30. januar 2012

ref : Adobe - Apple

Ser du, idag, tænker jeg stadig hvordan det kan gå såååå galt, mens jeg var i hjertet af Adobe og deres kursus eller kurser !!!


De havde alle Adobe programmerne, og gode udskrevet gør det selv sider, og alligevel gik det galt !!!, selv om jeg gav lederen af HKI hånden og hans sekretær og en til, + to extra fra et Team et andet sted, mens lederens Iphone ringede uabrudt !!!, ja så gik kurset galt, funktionerne fungerede ikke og lærerne vil hellere diskutere, og resten af aftalen blev ikke overholdt selvom der var alle disse mennesker tilstede... ??!!!





Nå men bare en tanke-streg !!!


Forresten jeg har haft det meget dårlig at de ikke kunne sige med det samme at de ikke KUNNE have mig der men lod mig bare starte og så først 4 måneder henne afslog de halvdelen af aftalen !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar