Pages

torsdag den 30. april 2020

mens vi hygger os på Broagerhus og med vores danmarksflag

Vi kan simpelt hen ikke være det bekendt at lave #singlesexfængsler ( dame fængsler adskilt for herrefængsler) i årgang 2020 .
Det er pinligt at være "Homo Sapiens" og så vifte med et Dannebro (#danmarksflag) i udlandet samtidig med at presenterer sig i #Space (Rummet) med en #Dronning og separate fængsler for mænd og damer.
PS - det er en #skamplet for det hele #Earth (Jordern).
Ja #Danmark, det skal nok #hjælpe med en #grøn (#psykiatripille) og (#umyndiggørelse) samt (#mundkurv) på, så man kan hverken se sin #datter eller #udtale sig frit i #udlandet eller #space.
Det er et #Grå #træk, selv om jeg har hjulpet jer og en masse andre at i så lukker munden på os både med en #Orden og med en #tom #diagnose der slet ikke #eksisterer i #virkeligheden, men er en #mental #aflastning af alt jeres #mobning og #terror fordi i har #børn, #skjultorden (skjult orden) fast arbejde fordi i er med i denne skjulte orden der hjernevasker jer, samtidig med at i presenterer jer alle steder med ,slangen fra Paradiset (læs i vores religion)som logo for en Læge og regner med at der er ikke nogen der ligger mærke til i gør det hele omvendt også når i inviterer DeresHøjheder alle steder fra.
Jeg skal hverken have en taxi eller taxa med eller uden chauffør til at udtale sig om til andre hvilken race jeg er og heller ikke en læge, dronning eller nogen andre. Jeg udtaler mig selv alene, de der ordner (og religioner) har er da for lægest #UPS  for længest blevet de-moraliseret og hacker med en Trojansk Hest Virus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar