Pages

tirsdag den 27. oktober 2015

Præstepar ( Katolsk )

Det er nok den sværeste at skrive, men tror at jeg vil starte herfra .

Når moren endelig har fået alle børnene i gang med noget og hun får noget hun virkelig brænder for ja såaaaa...får alle hovedpine eller vil (Cocolarsi) er det ikke rigtig...altså den lille ..(nasty) dukker op i os bare for at beholde dem endnu lidt mere der - åhhh ....8-P. Spådan ser jeg det også lidt der...jamen er der noget de har gjordt galt i deres opdragelse af katolikkerne siden Spanien vender tilbage til starten af 1900 angående...deres...sex og giftemål...s.

altså vi har brugt omkring 2000 år og lidt mere til at samle os, men har IKKE lavet en eneste opatering til alle de #katolske #præster....
De lever stadig med en vandkande og en vinflaske fra #supermarkedet og en #Lænestol O-0...uhhuuu ...og sådan vil vi præsen-terre eller præsentere os til de andre guder....hm hmmm

og , men de må ikke the nasty men eller må de dele deres liv og deres vendskaber og invitere til middag etc...Undskyld min ...forvirrethed...men vil være i stand til at ...gemme mig bag et hjørne og se...=-=

hvis de inviterede til middag ligesom de danskere der er her, vil jeg sige JA MANGE TAK ...bare for at nyde deres ...omgivelser...og dem



Sååå disse ...¤-O hellige folk har nu så småt bosat og (#Bz-et - ironisk) #Rom og går på arbejde hver dag lige som os andre, men de lever sammen uden at have sex...og selvfølgelig med deres ambitioner i kufferterne...så de kan tage dem med..

mens vi andre har...jaaa...i generationer måske i årtusinder såå ..kommer de som små #Nisserr eller #Nisser -jamen det er ok men vi gør det uden DET O-o av



well...jeg vil ikke sige noget har smuttet en trold ind her...

















så vil nogen præster måske ende den ...artikel med at sige Byyyyeee


Ingen kommentarer:

Send en kommentar