Pages

onsdag den 3. september 2014

Diet / slankekur - *Vægtkonsulenterne* - Part one

It is my intend to write this diet in english, but for the best for us all (the diet is in danish for me) i will write this diet in english and danish, so most understanding and possibilities comes out of the understanding of the diet.




My diet is at *Vægtkonsulenterne* and i just did get started today and they did promise that I will lose me in weight (ca. 1 kg pr week), so let see if the diet hold for me.
Right now I have 3 books and an abonnement for 1 month and ca. 1050 kr it did cost.
The 3 book are :
1 . Cook-book (Superhealthy fastfood)
2 .food explanation book
3 .food diary


Vægtkonsulenterne er very famous here in Denmark and the teacher did loose 24 kg on this program.
The program is divided between ladyes and men, because men can eat more and still loose weight.


One time at the year, the schedule / plan here will pass by a doctor so the food plan will be as fully (healthy) as possible for persons.

I will update the site step by step as I go further.

Update : The food and the fruit and salad etc are categorized in this diet and the woman can get 150-170 gram af ex meat and the men have the permission to eat up to 250 gram of meat. you are using to misure all the food you are eating during a day.


Update (7-10-2014) you can eat 300 gram salad for each dinner and 150 gram meat for lunch

Update 8-11-2014
There is not much to do, you only need more rice at the table and you loose it again, what you have reeched in weight loss....I try hart now to not eat bread (one of the sinners you can only get 60 gram a day)....



Jeg skal tabe mig derfor er jeg startet hos Vægtkonsulenterne Frederiksberg, de har lovet mig at man taber sig omkring et kilo per uge sådan ca..
Jeg har tænkt mig at skrive om det her og det første er at jeg har fået udleveret 3 bøger og det er :
1. kostprogram
2. kogebog (Supersund fastfood, skrevet af Inge Kauffeldt & Helle Kleist)
3. kostdagbog



selve læreren har tabt sig 24 kg på denne slankekur og slankekuren er delt op mellem mænd og damer, fordi mænd kan spise mere samtidig med at de taber sig (høj stofskifte).
Denne plan bliver gennemgået af en læge en gang om året så slankekuren er fyldestgørende (sund) for personerne der deltager i slankekuren.
Det er min mening at opdatere denne hjemmeside løbende som jeg gennemgår slankekuren.
Indtil videre for en måned medlemskab og en kogebog har det kostet mig 1050 kr ca.

Opdatering : alt mad bliver kategoriseret og delt op, selv salat. Det er meningen at kvinder må spise 150-175 gram kød, mens mænd må spise op til 250 gram kød. Man vejer al maden på en vægt.
NB. Denne slankekur kan man også tage online hvis man ikke vil hen til lokalerne hvor de holder til.



 Opdatering(7-10-2014), man kan spise 300 gram salat for hver måltid og 150 gram kød til frokost

Opdatering(8-11-2014), der er ikke meget at sige end at følge mad- planen til bunds ellers vil tage på i vægt igen...Det jeg slås med i øjeblikket er  : for meget ris og brød...

ref. : http://www.vaegtkonsulenterne.dk/det-virker/moed-din-konsulent/susanne-mathiassen/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar