Pages

søndag den 12. februar 2012

VIPOcean

Nogen gange (ja også i fortiden, de forsøger nemlig at slippe væk også de gamle damer 8-E )ja så sker der ting, hvor jeg ikke kan selv gøre disse ting, hmm, O-o, for eksempel, så jeg forleden en der gik, fra en altan i opgangen ved siden af, til en altan der var i blokken overfor.



Nu ved jeg at hvis jeg siger det til min mor eller venner, ja så vil de nok #### ikke snakke så meget med mig mere, lol...ja hvem ved er det en Fata Morgrana ups Morgana ??, hmm


Jeg tænkte på, jeg har jo hørt en del historier om helt ganske almindelige hverdags " chat " på gaden, hvor....de var helt chokerede...mine venner...fordi de andre havde sagt at de gjorde..nogen ting som " ikke helt " var normale i deres kultur-arv eller belastning. :-)



Ja det er fuldstændig rigtig, man ved simpelt hen ikke hvad man skal tænke eller gøre, og man tænker tit, jamen er det noget jeg har manglet i min opdragelse ??


I Italien var man meget påpasselig i min barndom og tidligere, at ens kone eller kæreste ikke gik ud med andre og omvendt, og blev det gjordt alligevel, ja så havde man " le corna " oversat til dansk " horn i panden " ligesom en af de gamle guder, der fik tyrehoved, hmm, kan ikke lige huske hvad han hed :-). Ja det forgik sådan at enten en ven eller uven sagde det til en, men, som regel skete der så ragner-rock...bagefter de havde fået det at vide...mens de her i Danmark havde længe udgivet den første månedsblad af Rapport (et sex/mm blad), så alle Italienerne troede så at det var ganske naturligt at hoppe rundt på en påny mens man dyrkede sex O-O

Dem her eller den her cirkel (corn cirkle) eller cirkeline som jeg kalder den (se billedet nedenfor) har været et stort mysterium i hele verden hvor og hvem der har lavet disse og de dukker op hver år på KORN-MARKERNE !! hmm, men ingen vil tage æren for dem eller skrive under at det er dem , hmm, .....
Men jeg...kunne godt forstille mig en Ingeniør studerende (evt. inden for landbrug) at hvis han kedede sig meget et par måneder om året, ja, så....kunne han godt finde på at opstille sådan en lærestreg...:-I



Mange vil nok sige her : denne mand har røget 4 store joint´s det er derfor han skriver dette og på denne måde....hehehehe...men sandheden er at jeg ikke har rørt så meget som en 0,000000000000000000000000 1 gram hash / pot / eller joint, næ du det kommer helt naturligt helt af sig selv :-D.


En sidste ting er den nordiske kære Thor og Odin og Svea :-D ja ja Svea, den var da svær at vælge imellem en stor stærk mand og så en snu mand...det kan jeg godt se for dig, det har da været en stor dilemma lol. Nå men i mens jeg er i min ZINKING (som jeg kalder det) hjørne, ja så var der en masse der var rigtig bange for Thor, for når han blev sur, ja så bragede han over skyerne af raseri og torden :-P. Uhadada, men jeg imens jeg var i den hjørne (zinking) så tænkte jeg at det var vel ikke sådan at han så sig lejlighed til at flygte på ferie i en stjålet F-16 fly og med fuld hast..et eller andet hemligt sted O-o











og forresten Jesus han fik da alle disse gode middage rundt omkring...hmm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar