Pages

tirsdag den 7. februar 2012

opdatering

ser I den lille Italienske-hingst er blevet stor...og har set at i har sat jeres moon boot inden for mit hus...lige som i Bella området...ville i ikke lade mig komme ind i jerwes område...MRN så har den ORIGINALE Martin en forklaring...hvorfor..jeg steg af den gang....og om det var Bella eller radio...og Husum...ja men nu er der sådan set ikke nogen undskyldning...mnesty har i forlængs forbigået...og kærligheden og tro og håb og kærlighed har i også for længs forbigået...og igår stak jeg af med mafiens eller mafias (dame) inkøbspose...og kineserne og japanerne har jeg set i øjnene...og spist hos dem dag og nat......min mor / far / søs har jeg sendt dem til det land jeg syntes..de tilhører...fordi de ikke vil høre...og det har jeg også med resten..både på godt og ondt...så nu er der sådan set ikke nogen undskyldning hverken som uven...tror ikke han vil give den suppe...hvis jeg skal være helt ørlig...og heller ikke som ven...jamen hvem er det så...forlængst har regeringen accepteret spillereglerne der var sat op og fortalte at Gud eller Jesus...måske var ikke altid var her...er det ikke rigtig peter ?? jo jo...så nu er der sådan set ikke nogen undskyldning heller ikke for magnetmænd eller piger...eller ambu...hvor vil eller hvad vil i ...helle alene har en dilemma..og det ved hun godt selv...da hun har en anden business ved siden af,,,og Christ....er en gadedreng....men udviklingen af de to har også været skadeligt for dem og mig..og det har alle kunne se og høre...ang...nne ryster hele byen..når jeg tænker på hende ?? HF har også forstået mere end de måske vidste..både V og UV...og vi har sagt op begge to...da der er ingen mening at fortsætte..men dem der så sætte disse opstillinger op..ja..han har endu ikke presenteret sig ???!!! hverken for H eller B eller M....

her vil jeg så sige www.blooger.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar