Pages

fredag den 3. februar 2012

mens vi venter på ####



Mens vi hygger os her med " Matematik " og " Party i Provinsen " øhhhmmm jeg mener jeg....

ja så foregår der faktisk en masse ting underground, nå ja forresten min politivækkeur ringede forresten igår kl 12.32 ;-S  . Jeg tænkte faktisk da min far i sine tidlige år, han sejlede ombord på disse STORE tanker...ja Petroleom-tanker også gennem Suez-kanalen ##### ja så ringede han faktisk til mig :-) og min mor / søster, med en " Langbølge- Wakie Talkie ".



 Ja det er sådan at langbølgeradioen er delt op på den måde at der er visse frekvenser i visse lande der er " booket " til nogen radio-programmer, mens (det meste af det ) resten er fri. Jeg tænkte at hvis jeg som " rod " i cokpittet på en solenergi-drevet flyver (20 %) og måske 20 % gas, (gas gør det at den sænker lidt hestekræfterne) men i høj acceleration...kommer der turbo på !!! ja så vil jeg sidde og fortælle jokes til de andre flyvere om blond/iner, ja :-D... P.S. har ikke set en levende blondine (original) i meget lang tid O-O...ups







Ingen kommentarer:

Send en kommentar