Pages

onsdag den 4. januar 2012

Jeg forstår det ikke, ??!!! selveste Don Juan (eller næsten, han hedder Lopez til efternavn), kommer til Danmark fra Catalania (Spanien), han blir her i mange år og er ven med mig i ti år eller lidt mere, men det eneste han får af piger (selv om han ser godt ud og arbejder i flere restauranter i København), er 2 piger på krogen ???!!! den ene er en engangsknald og den anden gifter han sig med, men de går så fra hindanden og konen bliver en hysterisk skid over for mig, selv om vi var gode venner også, og stikker af til Jylland med de 2 børn og Juan begynder at kalde mig for en bastard i sit eget hjem, selv om han har de 2 børn der kommer jævnligt på besøg ?? og sover der i Tordenskjoldsgade ?!!! Jeg forlader ham som ven, men han kalder mig en gang imellem og er helt mærkelig over telefonen, til sidst sælger han lejligheden og systuen udvider, og jeg kan ikke finde ham mere i nogen registrer i hele verdenen ??!!

Jeg har brugt 2 1/2 år af ordenlig druk 8-s (ja det blev det jo til sidst) med ham i hele København (diskoteker, pubber, værtshuse, spisesteder, hjemme hos fælles venner, hos hans venner, hos mine venner), men det blev altså så for Don (ikke Dong) Juan kun til 2 piger, selv om han og jeg så hindanden dagligt efter arbejde, og gik Strøget og resten af København tyndt natten over ??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar