Pages

torsdag den 5. januar 2012

" Ikke " Avatar, men Vegetarer og (fisk) vegetarer

Jeg kan huske at en gang, blev jeg nødt til at afsige min " Vegetar status " og blive " Fisk Vegetar "...........( ja du hørte rigtigt min pige # Fisk vegetar #.... hvad tænkte du på :-E.

Men det gik heller ikke så godt, for mine " Fisk vegetar " venner blev mærkelige og fisk kilo prisen, steg med 35 %, lige som salat prisen i Quickly, hmmm, hvad skulle jeg så gøre....

Ja så var det sådan set ligemeget.....hvis jeg skulle give 65 kroner for en ordenlig salat og 135 for et stykke fisk.... så derfor droppede jeg det......





Men efter lang tid blev jeg konfronteret dag efter dag med den " Odour " af fisk og vasketøj ???
åhhhhhh nejjjj...tænkte jeg hvad skal jeg dog bruge det til.....men efter nogen....... faldt jeg over en gammel biograf-film (video idag formoder jeg), om et par der arbejdede for den amerikanske stat (på en eller anden måde) og var ret heldige med at kunne jonglere sig igennem dennne store sorte masse der engang imellem jo sværmer i disse store "gæs" stimer...ja det er jo nogen gange at mange bliver presset ud på side-sporet, og denne mand var ret dygtig til at alligevel handle med dem....!!! Hans " mage " eller kæreste så selføljelig naturlig godt ud.....og havde osse held med det hun var i gang med......men jeg forstod ikke i mange år at han kom en dag med hendes trusser i en restaurant, fordi han havde fundet dem i sin bil og var lige ved at explodere af vrede....det gav mig stof !! til eftertanke....hmmm (hvad ??, ja et naturligt par, ingen sidespring)





                                                                            PND




Ingen kommentarer:

Send en kommentar