Pages

lørdag den 14. januar 2012

DK - Chez Republic _ og en tilfeldig møde (heldig møde)




Okey okey okey...hvad gør jeg så når jeg har valgt en eller en har valgt mig,  har en på kornet...(lige under mig med pointeren....låst fast på byttet) og vil virkelig gerne ud med hende ???


det ville jeg gerne se med hende...virkeligt...helt naturligt og meget gerne
(that would I like to see with her totally naturally)
og snakke snakke..høre se...
Jeg kunne forestille mig dette at hun gør eller viser mig eller går hen
(I could immagine me she show me this or lead me here)





















Billederne er venligst udlånt af MetroXpress (Karl Lagerfeld Competition) og Wikipedia ( http://en.wikipedia.org/wiki/Czech_Republic )




Denne her sted, kunne jeg forestille mig (dejligt sted forresten) hun sgade tak for idag..ogggg måske.... Nå men jeg skal videre
Hej hej :-Å .... Kys fra DK-2000






Ingen kommentarer:

Send en kommentar