Pages

mandag den 23. januar 2012

At holde op med at ryge

Ser du når man skal holde op med at ryge, har JEG erffaret at man skal have sit BAGLAND i orden, ellers kan man istedet få STRESS og vælte helt...så regn med at du skal have dine ting i orden...helst ikke tage for meget arbejde med hjem, og tage for mange udfordringer m.m., derefter, NÅR MAN HAR GJORDT PLADS TIL AT HOLDE OP MED AT RYGE, KAN MAN BEGYNDE ..... men husk at gøre plads i din dagligdag først....det er sååå surt at få et nederlag...fordi man starter igen...og render rundt og er depressiv...fordi man har tabt et væddemål med sig selv... !!!

Det er godt at man begynder at studerer hvorfor, man ryger den ene cigaret om morgene og resten af cigaretterne i løbet af dagen....
man kan købe en lille Maylands kalender eller lave en selv, og så skrive i den hvorfor eller hvad der lige fik dig til at tage DEN cigaret !!!..bare lige 2 stikord til dig selv...

Når man har gjordt det og man syntes at man har lidt overblik hvorfor man ryger den ene og den anden cigaret, så kan man så begynde at PILLE lidt ved den vane...eller en af cigaretterne !!! en efter en kan man så skære væk...og efterhånden få flere af vejen....jeg gjorde dette at jeg fjernede 1 eller 2 om ugen / 14 dage og så forsatte resten af ugen / 14 dage med den nummer af cigaretter...hverken mere eller mindre..HUSK DET FOR GUD SKYLD, det er fordi at KROPPEN skal venne sig til den mindre ration..og ikke din vilje....
Uge efter uge når du så den cigaret eller 2 cigaretter længerened, lige som en afbetaling på en mobil-telefon!!! for exempel en IPHONE 4...:-)


En anden løsning er at købe nogen filtrer der hedder NICOSTOP, de reducerer mængden af de GIFTIGE stoffer der er i cigaretter, og udover nicotinen...!!! Der er nemlig sådanne stoffer der hedder Benzen, tjære, og mange andre afhængig af hvilke cigaretter du ryger....
Ved denne mopdel startede jeg med at hver anden eller tredie cigaret var med denne filter afhængig af hvor stresset jeg var og mine omgivelser eller hvad jeg nu smagte ved denne cigaret..jeg nu liiige sad og røg !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar