Pages

lørdag den 24. december 2011

venn

I min barndom kan jeg huske da en venn inviterte meg hjem med mor og mors venn. Jeg ble glad da jeg endelig måtte tilbringe mange timer med min venn hjemme denne helgen. Dessverre var det en av mine verste helgene, som både min venn og hans mor og morens venn oppførte seg svært bemerkelsesverdig. Da jeg kom hjem, min mor se at det var noe galt og hun sa det etter at jeg hadde fortalt henne hva som hadde skjedd at jeg ikke skulle si mer ja til å "ta huset" med denne vennen. Sant som spådde denne vennen kom bort og spurte om jeg ville ha hytta med ham igjen, og denne gangen jeg svarte "nei takk".

Tak til Google oversæt


I min barndom kan jeg huske at en ven inviterede mig i sommerhus med sin mor og morens ven. Jeg glædede mig meget da jeg endelig skulle bruge mange timer med min ven i sommerhus denne weekend. Desværre var det en af mine værste weekender, da både min ven og hans mor og morens ven opførte sig højst mærkeligt. da jeg kom hjem kunne min mor godt se at der var noget galt og hun sagde så efter jeg havde fortalt hende hvad der var sket at jeg ikke skulle sige mere ja til at " tage i sommerhus " med denne ven. Rigtigt som spået kom denne ven igen og spurgte om jeg ville i sommerhus med ham igen og denne gang svarede jeg " nej tak ".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar