Pages

lørdag den 31. december 2011

At være her i offent-lig-heden

Jeg kan huske en mafia-medlem engang kom engang ved siden af mig i sin bil (det er ligemeget hvorfor jeg ved det, dronningen kan jo heller ikke gemme sig). Ser du den gang havde der jo lige været demostration på Amager og folk der havde siddet i over 5 timer på den bare flade, fordi pol-i-tiet nu synes det skulle være sådan...
Jeg kan huske en politi-skare kom og spurgte mig "" hvad sker der her ".....ja jeg ved jo ikke hvordan jeg skal sige det
Jeg kan huske at en Psykiatribruger kom og spurgte mig om det var retfærdig at hun skulle dø efter at have brugt 3000 kr om måneden på sin medicin og samtidig dyrket motion og have fået medalier for sin prestation. Eller den anden der er brlevet hjerneskadet fordi lægen nu syntes at det passede hende eller ham at hun skulle prøve noget nyt medicin !!! Den sidste lever stadig den dag idag, men har svære symptomer af forgiftning og ulemper efter denne hårde medicin.

Det er svært, men når selv eksperter eller eXperter udtaler sig eller får hjælp på deres område og de dagen efter gør det modsatte i Statens navn, så kan man godt blive godt " TOSSET " i hovedet og gør de det med magt, ja så bliver det bare " værre ".
DET ER VIGTIG AT LYTTE TIL FOLK " SELV " OG IKKE TIL NABOEN DER DRIKKER ØL HVER AFTEN I SKJUL ELLER ANDET. Kernen bliver og forbliver den at hører du på en ekspert, ven, fjende, eller rapport istedet for individet selv, ja så ender du faktisk GALT, lige som en TOM TOM-GPS man kører efter ikke altid man kan regne med. det har min ven erfaret da han havnede midt ude på landet, efter at have indtastet min adresse ind og lukket øjnene og kørt efter den !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar